<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8889154004032143783\x26blogName\x3drever\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://dipte-rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dipte-rever.blogspot.com/\x26vt\x3d-122506491595292169', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Higurashi

Higurashi Bölüm 7-8-9

29 Temmuz 2008 Salı

Uzun bir süreden sonra tekrar merhaba internetsiz birkaç haftadan sonra üç bölümle karşınızdayız herkese iyi seyirler :D



Higurashi no Naku Koro ni - 7



Higurashi no Naku Koro ni - 8



Higurashi no Naku Koro ni - 9

Etiketler: , ,

Bookmark this post to del.icio.us Digg this post! Bookmark this post to Yahoo! My Web Bookmark this post to Furl
  1. Anonymous Adsız | 3 Ağustos 2008 08:46 |  

    Merhaba, bende Higurashi'yi çeviriyorum. Sizin kaldığınız yerden başladım, şu an 11'inci bölümü bitirdim ve hergün 2-3 bölüm çevirebiliyorum. Divxplanet'e üyeliğim olmadığı için ekleyemedim. İlgilenirseniz;
    kissu-no-hime@hotmail.com'a mail atabilirsiniz. Saygılar...

  2. Blogger Dipte | 5 Ağustos 2008 16:18 |  

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  3. Blogger Dipte | 5 Ağustos 2008 17:07 |  

    Teşekkür ederiz biz şu anda çevirimizden memnunuz, bu animeyi çok beğeniyoruz ve kaldığımız yerden devam etmek isteriz. Bence siz de çevirilmemiş bir animeye başlayabilirsiniz. Sonuçta bu anime zaten çeviriliyor ve anime izlemek isteyenlere de başka bir katkıda bulunmak daha iyi olur.
    İyi günler...

  4. Anonymous Adsız | 13 Ağustos 2008 13:08 |  

    Merhaba ilk 9 bölümü altyazılarınızla izledim çok iyi iş çıkarmışsınız devam edecek mi? Türke ingilizce problem değil fakat türkçe başladım türkçe bitirmek istiyorum seriyi. y11t_@hotmail.com

  5. Blogger Dipte | 14 Ağustos 2008 13:22 |  

    Merhaba warden, altyazıları beğenmene sevindik :) Elbette kaldığımız yerden devam ediyoruz ancak şu aralar yoğunuz biraz. Bugün sadece bir bölüm daha yükleyebileceğiz. Ama yakın zamanda daha hızlı olacağımıza emin olabilirsin.
    İyi günler..

  6. Blogger Unknown | 19 Şubat 2009 20:04 |  

    Merhaba, bende Higurashi hastasi olldum ve gercekten sizi cok tesekuredyorum iki varsiniz ama ben animefrak"ten onu izliyorum 9. bolumunde altyazi cok kaymis ama yine izledim onu brakmak hic niyetim yok:)) size bi daha tesekurler umarim ilk sezonu bitirdimde 2. sezonuda bitmis ollur..

  7. Blogger Dipte | 19 Şubat 2009 22:26 |  

    Çok teşekkür ederiz bu güzel yorumunuz için :) İnşallah bitirmiş oluruz elimizden geldiğince çeviriyoruz :) Size iyi seyirler :)

Leave your response